यो साईट मा भएका सम्पूर्ण बिषयबस्तु हरु सबै यौन सँग सम्बन्धित भएका ले उमेर्, स्थान र समयको ख्याल गरेर मात्रै पढ्नु होला धेरै कथाहरु अती नै छाडा, अनैतिक तथा असामजिक बिषयबस्तु मा आधरित हुनाले कथाको मुताबिक यथार्थ जिबन मा हुबहु नक्कल नगर्न हुन र यसलाई कुनै शिक्षा को रुपमा नलिनु हुन अनुरोध गर्दछु ।यो खली एकैछीन को उत्तेजना शान्त पार्न मात्र पढ्नुहोला । तर यो कथाहरु एक्लै हुँदा हस्तमैथुन गर्न र यौन जोडी भए धेरै पटक यौन सम्पर्क गर्न भने धेरै नै काम लाग्ने छन. यो केवल अश्लिल यौन कथा हो, यो शिक्षाप्रद पनि छैन । केवल क्षणिक मनोरञ्जनको लागी भएकोले तपाइलाई रुचि नभएको खण्डमा नहेर्न पनि सक्नुन्छ ........................................................... १८ बर्स नपुगेका किशोर किशोरि हरु अनि १२ कक्षा भन्दा तलका बिधार्थि हरु लाई यो साइट हेर्न सख्त मनाई छ। बिधर्थि भाई बैनिहरु तपाईहरु भुलबस यो साईटमा आउनुभाको छ भने कृपया साईट एक्जिट गरि आफ्नो पढाई मा ध्यान् दिनु होला ।

stop copy paste ...just use facebook share

stop copy paste ...just use facebook share
यो साइट मा भएका कथा हरु धेरै फेसबुक पेज हरुले कपी पेस्ट गरेको देखिन आएको ले त्यस्तो कार्य तुरुन्त रोक्न चेताबनी दिन चाहन्छु। यदी कथा चहिएमा कथा लाई फेस्बुक सेयर मार्फत आफ्नो पेज मा शेयर गर्नु होल। नत्र ति पेज हरु तुरुन्त बन्द गर्न सकिने छ

प्रियाको टीसी खेलाई दिन थाले

म उनको छेउमा बसेर हेरि रहेको थिए । "के हेर्नु भएको ?" भन्दै मलाइ उनको कण्डोले धक्का दिई । मैले पनि "केहि होईन , चिया कसरी बनाउछ भनेर हेरेको नि" भन्दै उनीलाई मेरो कण्डोले धक्का दिए । "जाऊँ कोठामै बसेर चिया खाउँ" भनि र म पछि पछि कोठा तिर लागे । कोठामा बसेर टी. भी. हेर्दै चिया खान थाल्यौ । म बढी SPORTS CHANNEL हेर्ने भएकोले रिमोट हातमा लिएर च्यानल बदल्न थाले । बदल्दै गर्दा FASHION TV आयो र एकछिन हेरे । त्यहा केटिहरु दुधको पोका प्रष्टै देखिने पातलो लुगा लगाएर फेशन शो गर्दै थिए । "छ्या , कस्तो च्यानल हेरेको , अर्को लाउनु " भनेर उनले रिमोट खोस्न खोजि । मैले हतार हतार रिमोट अर्को हातमा लिएर भने "के को छ्या नि , कहिले काँहि हेर्नु पर्छ ।" उनी मनिनन् र जबरजस्ती रिमोट खोस्न थाली । यतिकैमा म खाटमा थिए उनी मेरो माथी थिई । मैले बिस्तारै उनको कम्मरमा काउकुति लगाईदिए । धेरै काउकुति लाग्ने रहेछ । मैले "खोई काउकुति त मजाले लाग्ने रहेछ , फेरि लगाउँ" भनि उनको घाँटी तिर छोए । प्रिया हाँस्न थाली । मौका यहि हो भनेर उनलाई काउकुति लाउन थाले । लाउँदा लाउँदै उनको दुधको पोकामा छोए । केहि नभनि हाँसि मात्र रहि । "के खोज्छस् कानो , आँखो" जस्तै भयो र मैले उनलाई काउकुति लाउने बहानामा उनको दुध तिर छुन थाले । उसलाइ पनि मजा आउन थालेछ , चुपचाप बसि रहि । मेरो लाडो ठन्किन थालि सकेको थियो । कति खेर चिकौ चिकौ हुन थाल्यो तर डर पनि लागि रहेको थियो । यतिकैमा मैले उनलाई अङ्गालोमा हाले र निधारमा चुम्बन गरे । मेरा दुई हात हरू प्रियाको दुधको पोका माड्नमा व्यस्त थियो । बिस्तारै निधारमा चुम्बन गर्न छाडेर उनको ओँठमा चुम्बन गरे । ओँठहरु चुस्न थाले । प्रिया पनि शिथिल हुन थालि । उनलाई काखमा राखेर टि-शर्ट बाहिर बाटै दुधको पोका माड्न थाले । केहि छिन पछि उनको टि-शर्ट खोलि दिए । ब्राको हुक खोलेर दुध माड्न थाले । भर्खरको केटीको दुध कति राम्रो हुँदो रहेछ । सानो-सानो मुण्टा , ठिक्क हातमा अटाउने पोका । साह्रै आनन्द महसुस भई रहेको थियो । त्यस पछि मैले प्रियालाई खाटमा सुताए र उनको नाङ्गो शरीर हेर्न थाले । उनी आँख चिम्लेर चुपचाप पल्टि रहिन । त्यस पछि उनको ब्रा पनि खोलिदिए अनि दुध चुस्न थालेँ । "आहहहह , आहहहहहह" कराउन थालि । प्रियाको दुईटै दुधको पोका करिब १० मिनट जति चुसि रहे । मलाई चिक्न मन लागिसकेको थियो । भर्खरको केटीको पुती कस्तो होला भन्ने उत्सुकता जाग्यो र मैले मेरो हात उनको पुती तिर लगे । "नाई यो भन्दा धेरै नगर्ने " प्रियाले भनि । "ल ल , अरु केहि पनि नगर्ने , छुन्छु मात्रै ल " भन्दै उनको पाईन्ट भित्र हात हाले । नरम नरम भुत्लाले भरिएको उनको पुतीमा हात पुर्याए । पुती त पुरै भिजी सकेको रहेछ । मैले दुईटा औलाले प्रियाको टीसी खेलाई दिन थाले । अब उसलाई पनि खपि नसक्नु भएछ र मेरो हात निकाल्दै भनि "भयो अब, यस्तो गर्नु हुन्न । प्लिज !!!" मैले पनि हुन्छ भने र फेरि दुधको पोका माड्न र चुस्न थाले । केहि छिन पछि हामी उठ्यौ र उनको ब्राको हुक लगाई दिएँ र "कपाल र कपडा मिलाउ" भने । घडी हेरेको त ६ बज्न लागि सकेछ । "प्रिया अब म जान्छु है , पछि फेरि भेटौला" भने । उनि मलाई अङ्गालो मार्न आई र मलाई चुम्बन गर्न थालि । मैले पनि फेरि कपडा बाहिर बाटै दुध माड्दै चुम्बन गर्न थाले । ३-४ मिनेट पछि हामी छुट्टियौ र म आफ्नो झोला बोकि बाहिर निस्कन थाले । उनि पछि पछि मलाई ढोका सम्म पुर्याउन आई । मायालु नजर र अतृप्त भावनाले मलाई प्रियाले बिदा गरिन







nepali youn katha
नेपाली यौन कथा
यौन कथा
chikeko katha
चिक्दा
लाड़ो
youn katha
nepali youn katha 2012
lukeko samaj
nepali chikeko katha
nepali youn katha 2013
चिकाइ
nepali katha
चिकाई
चिकेका नेपाली कथाहरु
चिके
naya nepali youn katha
nepali sex katha
नेपाली सेकस कथा
चीकेको कथा
साली चिक्दा
new nepali youn katha
nepali chada katha in nepali
nepali youn katha 2011
नेपाली यौन कथा हरु
नेपाली चिकाई
nepali sexy katha
nepaliyounkatha
लादो
नेपालि सेकस कथा
योन कथा
नेपालि छाडा कथा
youn katha 2013
nepali youn upanyas
नेपाली चिकाइ
चिक्न
nepali youn kathaharu
nepali youn katha haru
चिकाई कथा
नेपाली यौन कथाहरू
katha
पुटि
नेपाली केटी चिक्दा
यौन कथाहरु
भाउजुलाई चिक्दा
nepali youn katha in nepali
कथा
nepali chada katha
यौनकथा
नेपालि यौन कथा
चिक्दै
younkatha
nepali youn
नेपालि योन कथा
nepali yaun katha
लडो
चिक्दाको मजा
चाकमा चिक्दा
दिदि चिक्दा
नेपाली केटीको यौन कथा
lukeko samaj blog
नेपाली चीकेको कथा
चाटेको
lukeko-samaj.blogspot.com
कथा नेपाली
चिकाई को मजा
यौन कथा नेपाली
चिकेका कथा
chikamari katha
छाडा कथाहरु
कसरी चिक्नु
नेपाली कथा
youn katha nepali
चिक्नु
पुति
nepali yon katha
lukekosamaj
चिकेको कथा
केटी चिके
hindi youn katha
चिकेको
चुसेको कथा
दूध चुस्न
sex katha
yaun katha
nepali katha chikeko
नेपाली यौन
चाक
योनीमा
नेपाली चिकेका
भाउजु
भाउजुको दुध
नेपाली चिकेको
पुती
www.nepali youn katha
lukeko-samaj.blogspot
sexy katha
chikeko katha nepali
lukeko samaj blogspot
चिक
sexy nepali katha
http://lukeko-samaj.blogspot.com
नेपाली यौन फोटो
बहिनीलाई चिक्दा
nepali sex
मलाई चिक्न मन लाग्यो
बुबु
सम्भोग कथा
नेपाली केटीको चाक
दुध चुसेको कथा
nepali younkatha
www.chikeko katha
चिक्नु चिके
नेपाली यौनकथा
दिदि
नेपाली चिकेका कथाहरु
चिक्न देउ
nepali sex blogs
चाक चिक्दा
भाउजु चिकाइ
चिकेका
youn
लाडो
yon katha
चिक्दा चिक्दा
चिकेर
katha nepali
www.lukeko samaj.com
chikako katha
lukeko samaj.blogspot.com
chikne
नेपाली यौन कथाहरु
katha chikeko
फुसि
new nepali youn katha 2013
केटी चिक्दा
फुसी
नया यौन कथा
हिन्दी यौन कथा
केटीको चाक
नेपालीपुति
नेपालि यौन
चिक्न मन लाग्यो
दिदी र म
आमा चिक्दा
यौन कथाहरू
www.nepali youn katha.com
नेपाली पुति
www.nepaliyounkatha.com
बिर्य
www.nepali chikeko katha
कथाहरु
चुस्न
nepali khata
nepali chikeko video
नेपाली सत्य यौन कथा
अश्लिल कथा
youn katha hindi
nepali chikeko
नेपालि चिकाई
पहिलो पटक चिक्दा
लाडो पुति चिकेको
चिक्यो
www.lukeko-samaj.blogspot.com
नया नेपाली यौन कथा
youn katha haru
नेपाली छाडा कथाहरु
nepali sex blog
यौन
चुसेको
chike ko katha
chekeko katha
nepali yonkatha
नेपाली youn katha
भालु चिक्दा
नेपाली केटी चिकाई
chikeka katha
मेरो चिकाई
कस्तो चिक्न मन लाग्यो
youn katha 2010
नेपाली तरुनी
नेपाली यौन katha
nepali lukeko samaj
youn katha 2012
younkatha.com
नेपाली पुती
नेपाली लाडो
फोतो
chada katha
लाडो पुती
चिकेको फिल्म
छिराए
नेपाली सेक्स कथा
आमालाई चिके
चाकमा
cikeko katha
दुध माडेको
nepalikatha
nepali chikako katha
new youn katha
नेपाली सेक्सी कथा
चिकामारी
उत्तानो पारेर
सहबास
नेपाली चिकाइ कथा
पुतीमा
nepal youn katha
छाडा कथा
नेपाली सम्भोग
मुजि
नेपालि कथा
छिराउन
www.nepali sex katha
chikne katha
चिक्न आउ
नेपालि चिकेका कथाहरु
रीता
nepali kathaharu
lukeko samaz
नेपाली sexi katha
lukeko- samaj.blogspot.com
चिकाइ कथा
nepali chikeko video blogspot
aslil youn katha
हिन्दी यौन
सत्य यौन कथा
nepali sex khata
काकी
नेपाली यौन उपन्यास
chikekokatha
नेपाली छाडा कथा
नेपालि यौन कथाहरु
nepali chhada katha
www.younkatha.com
चिक्न मन भो
nepali youn khata
www.nepali sex
yaun kathaharu
चाक चिक
पुति मा लाडो
नेपालि पुति
पेन्टि
नेपाली यौन साहित्य
new nepali sex katha
सेक्सी कथा
nepali young katha
पुति चिक्ने
chikai nepali katha
nepaliyounkatha.blogspot.com
कथा हरु
nepali sex blogspot
nepali youn katha video
sexy katha nepali
पूती
sex nepali katha
सुताएर
केटि चिक्दा
मेरो चिकाइ
लाडो चुस्न
नेपाली सेक्स
youn khata
आमा चिके
naya chikeko katha
sex katha nepali
nepali sexey katha
नेपाली चिकेको कथा
नेपाली चिके
nepali sexy kathaharu
नेपाली yon katha
चिकुवा नेपाली
nepali chada
nepali yauna katha
www.nepaliyoun.blogspot.com
नेपाली केटी को फोटो
chekeko katha nepali
katha sex
मेरो पहिलो चिकाई
हिन्दी कथा
नेपाली कथा हरु
latest nepali youn katha
nepali chikamari katha
nepali yaun katha haru
नेपाली पुतिको कथा
nepali sexi katha
www.nepali sex katha.com
ठमेलका भालु
new sex katha
nepali naya youn katha
latest nepali sex katha
nepali chekeko katha
नेपाली केटी चिकेको
new नेपाली यौन कथाहरु
चिक्ने
सेक्स कथा
नेपाली पूति
nepali chikai katha
तरुनी केटी
पुति को कथा
nepali real youn katha
naya youn katha
sambhog katha
रातिको
nepali youn katha new
youn katha new
पहिलो माया हो मेरो
chikeko khatha
www.nepali katha.com
youn katha nepali ma
दुधको मुन्टा
new nepali chikeko katha
आईमाईको स्वाद
nepali sexy khata
nepali sexy blog
youn katha 2011
nepali chikeko kathaharu
भाउजु र म
नेपालि सेक्स
nepali sexcy katha
you kathaharu
नेपाली माल
nepali chikeka katha
मलाइ चिक
पुती चिकेको
nepali latest youn katha
सेक्सि कथा
योनि कथा
nepali sex youn katha
real sex katha
मेरो पुति
कुमारी
nepali chekako katha
chikeko nepali katha <10
www.chikeko kathaharu.com
www.nepali kathaharu
youn kathaharu
तरुनी
छाडा केटी
नेपाली केटि चिकेको कथा
यौन उपन्यास
chikeko naya katha
नेपाली योन कथा
उसले आफ्नो
nepali sex kathaharu
nepali chikeko katha 2013
chekako katha
चिक्ने कथा
नेपाली चिकुवा
chikeko kathaharu
nepali youn story
sexy youn katha
nepali chikai ko kahani
लाडोपुति
nepali sex upanyas
www.nepali katha
chikamari
new nepali sex
chicheko katha
lukeko katha
पुतिको कथा
nepali chikeko story
कण्डो
nepali youna katha
chikeko katha in nepali
nepali sambhog katha
nepali youn katha 2008
chickeko katha
माल हानेको
lukeko samaj.blogspot
पहिलो चिकाइ
आमालाई चिक्दा
nepali katha haru
चीकेको
केटि को दुध
चिकाइको कथा
चिकेका कथाहरु
www.nepali sex khata.com
काहानि
नेपालि भालु
new nepali sex kathaharu
yonkatha
sex kathaa
जिन्दगीमा
केटी चिकाइ
naya nepali chikeko katha
nepali chikeka kura
lukekosamaj.blogspot.com
hindi yaun kahani
nepali yuan katha
nepali new youn katha
nepali chikeko khatha
नेपाली सम्भोग कथा
नेपाली सेक्सी
nepalichikekokatha.com
नेपाली चिकेका कथा
ठमेलको भालु
माल nepali
nepali.sex
दुध
chikeko video
nepali chikaiko katha
nepali youn katha 2010
आमा चीकेको कथा
मेरो लाडो
nepali youn katha facebook
yauna katha
nepalichikeko katha
नेपाली बुबु
nepali katha chada
nepali chikeko kahani
चुस्दा
लाँडो
केटी चिकेको
nepali sex katha.com
naya chikeko kathaharu
छिराउने
nepali chikeko video.com
chikeko video nepali
nepali youn katha.com
chikeko khata
सम्भोगकथा
चिक चाक
पागल
nepali new sex
मुन्टा <
www.nepali chikeko katha.com
दिदी लाई चिके
sex katha in nepali
पुत्ती
nepali aslil katha
www.chikekokatha.com
nepali hot katha
new nepali youn katha haru
बासना
nepali blogspot
lukeko samaj.com
nepali katha.com
latest chikeko katha
chikai ka katha
nepali chike ko katha
hindi yon katha
चिक कथा
www.nepali sexy katha.com
नेपाली केटि को पुति
chikeko katha latest
nepali youn khatha
nepali youn videos
nepali youn katha haru in nepali
भाउजु चिकेको कथा
nepali yon kathaharu
chikeko kath
नेपालि चिकाइ
www.sambhog katha.com
nepali kamuk katha
लिंग योनि
पहिलो चिकाई
मलाई चिक्यो
दनादन
new chikeko katha
सालि
नेपाली केटी चिकेको फोटो
nepali chikko katha
www.chikeko katha.com
sambhog nepali
www.nepali sexy katha
nepalichikekokatha
sexi katha
nepali upanyas
बहिनि
nepali sex katha new
आमा को चाक
chikai katha
पुति चिकेको कथा
मन छुने कथा
new nepali youn katha 2012
sex in nepal
किस्स
अश्लिल प्रणय कथा
छोरी
www.youn katha
www.nepalikatha.com
indian youn katha
नेपाली केटी नाङ्गो फोटो
nepali sex khatha
चिकेको खबर
nepali katha sex
नेपाली केटीको
nepali khatha
योनि
nepal sex katha
sex khatha
www.nepali youn katha haru
दिदि चिकेको
नेपाली भालु
मज्जा आयो
haneko katha
nepali kath
lukeko.com
दुध चुसेको
chikeko katha 2013

No comments:

Post a Comment

तपाईहरुको प्रतिक्रिया लाई स्वागत छ तपाईहरुको पनि पहीला पटक सेक्स अनुबभ, सानो छदाको सेक्स अनुबभ, लुकी लुकी गरेको सेक्स अनुबभ, अरुले सेक्स गरेको हेरेको, आफ्नै सालि, भाउजु, बैनि, अण्टी, फुपु, सानिआमा, सङ्ग सेक्स गरेको अनुबभ,
कुमारीको शिल तोडेको अनुबभ, बुढी सङग सेक्स गरेको अनुबभ, चुसेकको चाटेको अनुबभ, यस्तै यस्तै अनुभब छन भने ब्याक्त गर्नुहुन अनुरोध गर्दछु तपाईहरुको आफ्ना कथा छन र प्रकाशन गर्न चाहानुहुन्छ भने मरो ईमेल susmitathapag@yahoo.com मा पठाउनुहोला नभए सिधै कमेन्ट बक्समा नाम सहीत पेस्ट गरीदिनु होला

नया कथाहरु